מדיניות משלוחים לאתר NOSA
1. כללי
1.1. מדיניות משלוחים זו חלה על כל המוצרים שנרכשו דרך אתר NOSA.
1.2. אנו עושים את מיטב המאמצים לספק את המוצרים שהזמנתם במהירות האפשרית, תוך התחייבות לזמני משלוח המפורטים להלן.
2. זמני משלוח
2.1. משלוחים יתבצעו תוך עד 4 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה.
2.2. ימי עסקים מוגדרים כימים ראשון עד חמישי, ואינם כוללים ימי שישי, שבת, חגים ומועדים.
3. עלויות משלוח
3.1. עלויות המשלוח יופיעו בסיכום ההזמנה ויחולו בהתאם לכתובת המשלוח ולשיטת המשלוח שנבחרה.
3.2. במבצעים מסוימים, עשויה החברה להציע משלוח חינם או בתנאים מוזלים.
4. מעקב אחר משלוח
4.1. לאחר יציאת המשלוח לדרכו, יישלח אליכם דוא"ל עם פרטי המעקב של החבילה.
4.2. ניתן לעקוב אחר המשלוח באמצעות הקישור המצורף או בעזרת מספר המעקב באתר חברת השילוח.
5. כתובת משלוח
5.1. יש לוודא כי כתובת המשלוח שסופקה בעת ביצוע ההזמנה נכונה ומדויקת.
5.2. החברה לא תישא באחריות למקרים של עיכובים או כישלון במשלוח הנובעים מכתובת שגויה שסופקה על ידי הלקוח.
6. עיכובים בלתי צפויים
6.1. למרות התחייבותנו לזמני משלוח של עד 4 ימי עסקים, עשויים להתרחש עיכובים בלתי צפויים שאינם בשליטת החברה (כגון תנאי מזג אוויר קיצוניים, שביתות, עיכובי מכס וכו').
6.2. במקרים אלו, החברה תעשה כמיטב יכולתה להודיע ללקוח על העיכוב ולספק את המשלוח בהקדם האפשרי.
7. יצירת קשר
בכל שאלה או בקשה בנוגע למשלוחים, ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו דרך כתובת הדוא"ל:
nosasportsdesign@gmail.com או בטלפון: 0542567831